Sári jelentkezik

 2014.06.09. 13:45

Sári vagyok, csütörtökön leszek 8 hetes! A súlyom az elmúlt pár héten ismét szépen nőtt, elértem az 5,5 kg-ot. De nemcsak a súlyom nő ám, hanem a hosszom is, bár nem könnyítem meg Anya és Apa dolgát a méréskor, hanem megmutatom milyen ügyesen tudok kapálózni. Ennek ellenére ők valahogy mégis megmértek, és olyan 60-61 cm-es vagyok már. És olyan, de olyan szépen tudok mosolyogni, hogy attól mindketten majd' elolvadnak, úgyhogy gyakorlom is már rendszeresen! :)

Már új barátot is szereztem! Marci átjött a múltkor, és játszottunk egy jót! Domó ti nem jöttök át?

Puszi mindenkinek:

Sári

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsieszoli.blog.hu/api/trackback/id/tr686282689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása